clicksters

    Umm, cyberbullying??

    Share

    misskay1995

    Posts : 3
    Join date : 2011-07-18
    Age : 22
    Location : chippewa falls

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  misskay1995 on Mon Jul 18, 2011 2:45 pm

    me 2 Very Happy

    gracie may

    Posts : 1
    Join date : 2011-07-19

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  gracie may on Tue Jul 19, 2011 6:37 am

    me too and it dosnt look anything like it did on the movie Embarassed

    jennamay1999

    Posts : 6
    Join date : 2011-07-19
    Age : 18

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  jennamay1999 on Tue Jul 19, 2011 7:12 am

    I googled it right away!! Haha(:
    avatar
    OliviaWhite

    Posts : 1
    Join date : 2011-07-18
    Age : 19
    Location : somewhere

    i looked this site up cuz i saw the movie cyberbully

    Post  OliviaWhite on Tue Jul 19, 2011 7:17 am

    lol i was looking for the website they were on but i found this n so far i rlly like it Very Happy
    avatar
    desire aylor

    Posts : 1
    Join date : 2011-07-19

    cyberbulling

    Post  desire aylor on Tue Jul 19, 2011 7:27 am

    armclickster1 wrote:So, just a cusious question of mine??...
    How many of you googled clicksters to see if it was a real website and joined just because of the movie cyberbully on abc family?! cause i know i did Shocked
    i did to
    avatar
    Mishawshaw13

    Posts : 1
    Join date : 2011-07-19

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  Mishawshaw13 on Tue Jul 19, 2011 9:10 am

    haha i did.
    i wish this was like it was in the movie.
    it looked really cool.
    this is kinda difficult to use. Razz

    sexygirl52904

    Posts : 1
    Join date : 2011-07-19

    cyberbully

    Post  sexygirl52904 on Tue Jul 19, 2011 9:26 am

    if you look at the website she is on in the movie it is spelled cliquesters
    avatar
    brielles

    Posts : 22
    Join date : 2011-07-18

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  brielles on Tue Jul 19, 2011 9:51 am

    really thats weird Question
    avatar
    sarahannkrug

    Posts : 5
    Join date : 2011-07-18

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  sarahannkrug on Tue Jul 19, 2011 9:53 am

    I really wanted it to be like the one on the movie. Its kind of a bummer..i was really excited. It is wayy to confusing..i dont get anything i cant even figure how to set my profile picturee...

    Kathryn Gallagher

    Posts : 1
    Join date : 2011-07-20

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  Kathryn Gallagher on Wed Jul 20, 2011 2:46 am

    I DID too!! Especially since then mentioned facebook and that was a real thing
    avatar
    sara schwanker

    Posts : 4
    Join date : 2011-07-20
    Age : 21
    Location : mateca CA

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  sara schwanker on Wed Jul 20, 2011 7:48 am

    i googled clicksters haha but idk how to work the damn system Rolling Eyes
    avatar
    sarahannkrug

    Posts : 5
    Join date : 2011-07-18

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  sarahannkrug on Wed Jul 20, 2011 7:52 am

    yeah thats why it thought it was actually real.
    avatar
    Abby

    Posts : 3
    Join date : 2011-07-18
    Age : 21
    Location : Middleburgh

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  Abby on Wed Jul 20, 2011 9:17 am

    I searched it for hours cuz I kept finding weird websites, but then I found this page and was like I have to join. I havent really gotten the hang of it yet, also no friend requests. LOL
    avatar
    Kansasmae

    Posts : 2
    Join date : 2011-07-20
    Age : 22
    Location : Pensacola Fl

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  Kansasmae on Wed Jul 20, 2011 10:18 am

    Ohkay ' iDont Feeel So Lame Now ! Cause iM Not The Only One That Did It ! ((: Aha .
    avatar
    TeriDuhon

    Posts : 1
    Join date : 2011-07-19
    Age : 22
    Location : Nederland, Texas

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  TeriDuhon on Wed Jul 20, 2011 11:54 am

    armclickster1 wrote:So, just a cusious question of mine??...
    How many of you googled clicksters to see if it was a real website and joined just because of the movie cyberbully on abc family?! cause i know i did Shocked
    I did!! Lol
    avatar
    differentfromothers

    Posts : 39
    Join date : 2011-07-21
    Age : 22
    Location : newyork

    lmfaoo , meee

    Post  differentfromothers on Thu Jul 21, 2011 4:30 am

    idid Shocked
    avatar
    lexi krashnak

    Posts : 3
    Join date : 2011-07-21
    Age : 25
    Location : pennsylivia

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  lexi krashnak on Thu Jul 21, 2011 8:48 am

    Very Happy hey so did i, thats why i even joined clicksters. was because of that movie. it was a really good movie
    avatar
    Ruclancy

    Posts : 1
    Join date : 2011-07-21
    Age : 22
    Location : Eunice, La

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  Ruclancy on Thu Jul 21, 2011 9:29 am

    That's exactly why I did.
    avatar
    sampsin

    Posts : 1
    Join date : 2011-07-21
    Age : 40
    Location : depew ny

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  sampsin on Thu Jul 21, 2011 9:33 am

    ya me too...i was thinking it waz just a "movie thing"...but here it iz....wish it waz like the movie

    sheenaraines

    Posts : 1
    Join date : 2011-07-21
    Age : 24
    Location : Farmland Indiana

    delete

    Post  sheenaraines on Thu Jul 21, 2011 10:16 am

    how do you delete this account.
    avatar
    sherrsherr.xoxo

    Posts : 2
    Join date : 2011-07-21
    Age : 36
    Location : Iowa

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  sherrsherr.xoxo on Thu Jul 21, 2011 10:39 am

    I'm watching it right now :p
    avatar
    spiffy_kiwi04

    Posts : 1
    Join date : 2011-07-21
    Age : 31
    Location : East Texas

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  spiffy_kiwi04 on Thu Jul 21, 2011 10:44 am

    Yes I did!!!
    avatar
    Abby

    Posts : 3
    Join date : 2011-07-18
    Age : 21
    Location : Middleburgh

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  Abby on Thu Jul 21, 2011 10:59 am

    That movie was so good. I recorded it and now I can watch it anytime I want to. But yeah I joined just cuz I wanted to see if it was the same lol. But it doesnt have any drama... lol which is good.
    avatar
    toriaroxy

    Posts : 5
    Join date : 2011-07-21
    Age : 27
    Location : Laguna Beach

    Cyberbully

    Post  toriaroxy on Thu Jul 21, 2011 11:17 am

    [strike]I totally came on here because of cyberbully. I feel like they made this website from the movie because its not exactly the same..
    avatar
    anastasiaharmon29

    Posts : 1
    Join date : 2011-07-21
    Age : 23
    Location : bnew jersey

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  anastasiaharmon29 on Thu Jul 21, 2011 11:17 am

    i did becaus of the movie Smile the movie was awsome

    Sponsored content

    Re: Umm, cyberbullying??

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Thu Dec 14, 2017 12:20 pm